Feedback Lindsay

LINDSAY

  1. Wat is volgens jou interessant aan dit verhaal voor onze documentaire?

Het is interessant om te horen dat Lindsay andere wilt helpen in het buitenland, ondanks haar beperking, een grote keuze om drie maanden naar Roemenië te gaan. Ze wilt zelfstandiger worden en heeft mede daarom deze keuze gemaakt. Een hele overwinning voor d’r zoals ze zelf vertelde. Ook wilt ze een project op starten om een boek te schrijven over het fenomeen EVS omdat hier nog weinig over bekend is, dit vind ik ook inspirerend.

  1. Wat kan het toevoegen/ wat is de boodschap van Karin?

Zoals ze zelf al zei in het gesprek: ‘Doe wat je leuk vindt en bereik wat je wilt bereiken. Ga een uitdaging zoeken wat je leuk vindt.’ Dit is een mooie en een goede boodschap voor onze documentaire.

  1. Wat zouden jullie nog heel graag willen weten?

Ik zou graag willen weten wat zij nog zou willen betekenen voor de buitenwereld, zijn er nog andere projecten in het buitenland waar ze wellicht nog graag aan mee zou willen werken?

  1. Waarom zien jullie hem wel of niet als mogelijk personage?

Ik zie haar persoonlijk niet als een social actor voor onze documentaire, omdat ik de andere verhalen eigenlijk interessanter en inspirerender vind voor onze documentaire. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ik het verhaal van Lindsay niet interessant vindt want dat vind ik zeker wel.

 

Plaats een reactie